wy wpływ na wzrost ruchu na blogu. Jeśli bloger chce zająć się SEO sam, musi przede wszystkim tworzyć wartościowe materiały, które będą w stanie zaspokoić potrzeby swoich klientów. Klientami blogera są oczywiście jego czytelnicy, chodzi o takie rozumienie. Jeśli treść będzie zawierała słowa kluczowe i będzie zoptymalizowana zgodnie ze wskazówkami Google, to jest duża szansa na sukces. Kolejny krok to zdobycie linków, wykonanie wszelkich czynności, które mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych.
Oprócz popularyzacji danej marki za pomocą
Oprócz popularyzacji danej marki za pomocą wirusowych działań marketingowych, istotnym zadaniem content marketingu jest optymalizacja stron firmowych pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO, Search Engine Optimization). Publikowanie atrakcyjnych, popularnych wśród internautów artykułów, sprzyja budowaniu linków prowadzących do danej strony, a tym samym, znacznie zwiększa jej wiarygodność i pozycję w wynikach wyszukiwania.
Content marketing jest jedną z głównych technik wykorzystywanych w tzw. Inbound Marketingu, czyli rodzaju marketingu internetowego, którego działania skoncentrowane są na byciu odnalezionym przez potencjalnych klientów, w przeciwieństwie do Outbound Marketingu, nakierowanym na aktywne poszukiwanie klienta. W tym kontekście marketing treści – jako strategię tworzenia treści pożądanych przez klientów – przeciwstawia się często tzw. marketingowi rozpraszającemu (ang. Interruption Marketing), czyli formom reklamy odwracającym uwagę i niepożądanym.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing
SEO a budowa strony www
W niniejszym artykule zastanowimy się nad tym, na czym polega pozycjonowanie stron internetowych w ujęciu technicznego aspektu budowy witryny. Okazuje się bowiem, że wyszukiwarki internetowe takie jak Google zwracają ogromną uwagę nie tylko na to, jak działa strona, czy ma dobre teksty oraz rzecz jasna na to ile dobrych linków posiada – ale także na budowę stron internetowych. Budowa, co to oznacza? Oznacza to oczywiście dobrą strukturę kodu. Pokazanie treści, odpowiednie nagłówki, zastosowanie czytelnych stylów, a przede wszystkim brak ukrywania jakichkolwiek elementów na stronie tylko po to żeby umieścić tam tekst z użytymi frazami kluczowymi. Nie ma drogi na skróty!